Hälsningar från avd. 334

Nu befinner vi oss på sjukhuset. Ännu en gång.
Denna gånger är det p.g.a att Olivia startat med ketogen kost och behöver övervakas första tiden.

Vi måste även lära oss maten och att själva kunna ta "stick-i-fingret" på Olivia morgon och kväll för att kolla blodsockret och ketonvärde.

Än så länge är det för tidigt för att kunna se eventuella förbättringar.
Som det ser ut just nu har hon istället haft väldigt många krampanfall.



( om ni undrar vad hon har på huvudet så kan jag berätta att dem gjorde en EEG undersökning över natten på henne, så dem satte massa elektroner på huvudet och va sen tvungna att "binda" ifast dem ordentligt så dem satt kvar hela natten. P.ga all "gegga" som dem använder för att fästa elektronerna med, ser det efteråt ut som man har nån blandning av vax och tuggummi i håret. Därav ena bilden när håret står rakt upp)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har bestämt mig för att inte lösenords skydda den. Tänkte först eftersom det kommer bli det svåraste jag gör (-12 kilo på nästan 10 veckor) och det kan ju va lite känsligt.. Men sen tänkte jag Äh va fan! :-)

2013-03-16 @ 19:21:18
Postat av: Emma

Måste säga att hon är väldigt söt i den provisoriska "hålla fast elektroner mössan" :-)

2013-03-16 @ 19:23:05
Postat av: Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis !

Men så söt !! Jag hoppas att allt ska gå bra och att ni snart får "flytta" hem igen !! kram

2013-03-25 @ 14:52:40
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M - Vinn 8 påsar naturligt påskgodis !

haha.... jodå det skulle du visst klara !
Jag tycker inte själv att det går speciellt "fort" när jag är ute, men det är ju för att jag har en ovana att alltid gå fort annars så jag måste nog hålla lite tempo för att känna av skillnaden !
Idag nåddes dock en milstolpe - 5 km på knappt 27 minuter :)
Hur jag ska orka springa dubbelt så långt känns än så länge avlägset, men med en god portion vilja ska nog det gå oxå... jag har ju trots allt några månader på mig att bättra på kondisen ytterligare...

2013-03-25 @ 19:54:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: emelie andersson

så fina ni är :)

sv: tack dsm och hoppas du med får en fin påsk!
annars allt bra? :)

2013-04-01 @ 11:42:57
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0