16 DECEMBER 2011. 1 ÅR HAR GÅTT!

För ett år sedan idag ( nästan exakt på tiden ) åkte 2 oroliga föräldrar in till barnakuten.
Ett par timmar senare fick dem just det beskedet som dem absolut inte ville få.
Ett besked som präglats deras vardag i nu 1 års tid.
Ett år som egentligen skulle spenderas med glädje, skratt och lek.
Ett besked som innebar otaliga läkarbesök, provtagningar, utredningar, oroliga dagar, ledsna dagar, rädda dagar,trötta dagar, krossade förhoppningar, men självklart även KÄRLEK!
En kärlek så stor att den är helt omöjlig att förstöra!.
 
Olivia jag älskar dig mer än ord kan förklara och jag kommer stå vid din sida genom ALLT!
Utan dig är vi ingenting och utan dig vill jag inte ens leva.
Vi ska klara detta!
Och DU ska få det liv jag alltid velat att du ska få. Det liv DU förtjänar!
 
För du förjänar allt gott och jag skulle ge min själ för att få dig frisk!
 
/Mamma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Läser texten med en tår i ögat, dels för jag tycker synd om er, dels för det är så mycket kärlek i texten och dels för jag tycker ni är riktiga kämpar hela familjen! <3 kram på er!

2012-12-16 @ 13:30:23
URL: http://Cathe.blogg.se
Postat av: Hannah

Ni är en så fantastisk familj, jag är glad att jag får ta del av den ibland! Stor KRAM!

2012-12-16 @ 20:57:59
Postat av: Bäster Majsan

Åhhh... jag kommer ihåg när det började. När ni inte visste å sen när ni fick veta. Jag läser detta med tårar i ögonen men ändå med glädje över att Olivia ,som verkligen behöver det, har en sån bra mamma. Det här året som varit, oron, rädslan, tårarna, sorgen, å dina förväntningar på det mysiga hemmalivet med din bebis första året som inte blev som du tänkt, det har varit det svåraste i ditt liv. Men du har Ändå varit glad, vanlig, rolig, ungåtts, tagit med Olivia å gjort saker som alla andra gjort, följt med på saker , levt som vanligt med din bebis. Å Det visar att du Är stark. Även om du inte tror det. Du gör att Olivia får ett "vanligt"bebisliv trots allt ni går/gått igenom! Det gör dej starkare än Hulken!
Å jag hoppas att jag som din bästa vän, å Olivias bäster,har ställt upp för er med allt jag kan.

2012-12-17 @ 11:09:23
Postat av: Christin

Jag blir alldeles tårögd och känslofylld när jag läser vad du skriver och när jag tänker på sötaste underbara Olivia. Jag skänker er mina tankar fyllda med styrka och glädje! Du är en fantastisk mamma Tina! Ge Olivia en stor kram från mig!

2012-12-17 @ 14:41:39
Postat av: Vera

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Svar: tack. om du menar designen så är det inte så ofta. Jag är inte teknisk för 5 öre, så det blir min sambo som får pyssla med det. därför blir det alldeles för sällan.
Tina

2013-02-05 @ 14:38:41
URL: http://expressfinans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0