Fyndtips

Jag älskar att fynda och eftersom jag tror att alla andra också föredrar ett riktigt bra fynd så tänkte jag dela med mig av dessa 2 fynden
 
1:
 
Innan jul köpte jag nya skålar och muggar som vi skulle få i julklapp av pappa och Nettan.
 
Från början ville jag ha de fina skålarna från Green gate ( speciellt de prickiga ) men eftersom dem ligger på ca 150:-/skål, kände jag att jag inte ville lägga 1000:- på bara 6 skålar.
 
Så jag letade vidare och hittade ett gäng andra skålar.
För det första tyckte jag dem va jättefina ( och försökte övertala Patrik om att  vi skulle äta soppa varje dag )
och för det andra kostade dem bara knappt 1/3 av Greengate priset.
Så för 500:- fick jag 8 skålar och 4 stora muggar. 
 
 
Josephssons 39/49;-/ st
 
2:
 

I söndags åkte vi på lite utflykter och kollade runt och döm till min förvåning och lycka när jag hittade dessa Green gate look -a-like för endast en bråkdel av priset.
 
 
Klädkällaren 9/13:-/st
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilka fina! jag kom inte ut med ngt när jag var på klädkällaren förra söndagen:-(

2013-01-22 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0