Details

Jag älskar heminredning, och kan bli lika lycklig över en skål eller handduk som jag blir över en tröja.
 
Och eftersom jag tröttnar snabbt och gillar att förändra och förnya passar budgetaffärer och fynd mig perfekt.
 
Här är några av mina senaste "nyheter".
 
    
 
Lykta- Rusta 99:-
Lampa - Rusta 70:- ( ? )
Skål och kanna- Chilli 40-60:-
Burk- Lagerhaus 89:-
 

Jag som älskar vitt tyckte att vårt sovrum var alldeles för mörkt så ut åkte de mörka gardinerna, sängkläderna och lampskärmarna.
In kom vitt vitt vitt.
 
  
Gardiner- IKEA 99:-
Påslakanset- Rusta 2 för 299:-
Lampskärm- IKEA 49:-
 

När jag väl var igång med sovrummet, blev det lite nytt på tavellisten och lite krokar undertill kom upp.
 
 
 
Jag är nöjd och är nu redo för nästa förändring......

Kommentarer
Postat av: Kikki

Jätte fint!!

2013-02-09 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0