Fynd fynd fynd



Jag har aldrig varit speciellt duktig på att spara pengar och det är något jag verkligen vill ändra på.

Däremot har jag aldrig haft några stora problem med pengar eller dragit på mig en massa skulder och krediter.

Utan allt går mer eller mindre jämnt ut.

Men den senaste tiden känns det som jag shoppat MASSOR!
Och ändå kan jag inte få nog.
Jag hittar saker och kläder jag vill ha överallt och lämnar Patrik mig ensam så svischas kortet till höger och vänster.

( okey jag överdriver en aningen , men ni hangar grejen)

Idag va en sådan dag.
Det blev ett par skor, en t-shirt, en tröja och 2 bh:ar.

Till mitt försvar kan jag säga att skorna var på utförsäljning med 70% rabatt och kostade "bara" 300:- och resten var ifrån H&M.







 

Är det inte åtminstone lite mer okey då?


Kommentarer
Postat av: Jenny w

Känner igen mej exakt!! Önskar man kunde vara ekonomisk som alla andra men de är så kul att handla :) assnygga skor btw.

2012-09-26 @ 20:49:02
URL: http://jennysparadis.blogg.se
Postat av: Kikki

Jätte fina skor!att fynda är alltid skoj, men att spara till något man verkligen vill ha/göra är oxå väldigt skoj!!


Du glömde förresten din kofta på mig i söndags !!

2012-09-26 @ 23:05:42
Postat av: Lisa

Är det 70% rea så är det dummare att låta bli :)

2012-09-29 @ 11:36:37
URL: http://www.spartipset.se/budget.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0