Fartfylld vecka

Denna veckan har varit Patriks sista vecka som pappaledig.
Det betyder att imorgon går han tillbaka till sitt heltidsarbete medans jag går hem på mammaledighet igen.

Dock kommer jag fortsätta att jobba torsdagar och 1 lördag/månaden och under december blir det lite mer jobb innan jag åter igen går tillbaka till min deltidstjänst på 60% i januari/februari.

Och denna sista veckan har varit en fartfylld en.
Förutom vanligt jobb tisdag torsdag och fredag, jobbade jag extra i lördags då det va höstmarknad i Sävedalen. Efter det blev det 3rättersmiddag med alla på jobbet.

I torsdags skulle vi vara med och ha en mini hårvisning på en mässa.
P.g.a att en utav våra modeller va tvungen att jobba, fick jag hoppa in.

Så inte nog med att jag jobbade hela dagen, så fixade jag hår till visningen och blev även själv sminkad och fixad.

Mot min vilja blev jag tvingad att bleka topparna igen ( har nyligen färgat över dem ) och till min stora fasa skulle jag ha färgat läppstift!!

Men i efterhand så kan jag säga att det faktiskt va väldigt kul och eftersom vi nu bestämt oss för att göra en egen hårvisning så kan jag även då tänka mig att ställa upp som modell.

Jag bjuder på på lite bilder på några av håren från visningen.
Temat var fest!







Kommentarer
Postat av: Catrin

Fina frillor! :)

2012-09-30 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0