Ullared

Ungefär 1-2gånger/ år åker jag till Ullared.
När det gäller julklappar och presenter till barn finns det inget som slår det.

Igår åkte jag mamma och Kikki till Ullared och nu är alla julklappar i princip klara inkl en födelsedagspresent och lite annat smått och gott ( som jag egentligen inte fick köpa )

Tack för en väldigt trevlig dag.

( kan tillägga att Kikki köpte varken mössan eller halsduken.
Vagnen i mitten är min.
Patrik vet inte om mängden på godispåsen och det ska räcka hela hösten.
Leksaken fick Olivia av sin mormor och den blev genast en favorit.)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Är det helt hysteriskt där nu eller vågar man åka dit? förra ggn jag var där innan jul fick jag bokstavligen armbåga mig fram på barnavdelningen.

2012-10-27 @ 22:01:15
Postat av: Catrin

Vilken liten godispåse! :)

2012-10-29 @ 09:59:41
Postat av: Mamma

Tack själv för en mysig och rolig dag, alltid roligt att göra saker med sina döttrar !!!

2012-10-29 @ 15:33:16
Postat av: Kikki

Hur mycket av godiset har du kvar??:)

2012-10-29 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0