Orsaken till min frånvaro

Idag kom jag och Olivia hem igen efter 2 dygn hemifrån.
Ungefär samtidigt som vi åkte för att träffa bebisgruppen i onsdags blev Patrik sjuk.
Efter någon timme fick jag ett sms där det stod:
Jag har blivit magsjuk.

Eftersom jag absolut inte ville bli magsjuk och vill verkligen inte riskera att Olivia blir det så rymde vi hemifrån.
Så senaste 2 nätterna har vi huserat hos Carro ,Erik och Arvid.



Nu är vi hemma igen men håller oss lite avskilt från mannen i huset och handspriten används flitigt.


Efter 2 nätter med En sparkande, petande , bubblande, rullande och klappande Olivia bredvid mig, ska det bli skönt att återigen få sova ensam.
Jag är så glad att Olivia sover i sitt rum.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0