Fyndtips - Kappahl

Ja det går väl sådär med blogg uppehållet, ( kanske för att ni helt plötsligt ger massa feedback )
jag säger istället som så här:
Jag bloggar när jag har tid lust och inspiration.
 

Idag var jag och Olivia i stan en runda.
Målen var garderobslampor, men med oss hem fick vi även 2 påsar med kläder till Olivia.
 
Till mitt försvar så kostade det alldeles för lite för att kunna motså.
 
Så här kommer mitt shoppingtips till er som är lika fattiga som oss eller till er som bara uppskattar lite fynd.
 
Jag gick till Kappahl och hittade en söt tunika som va på rea.
Kostade nu 75:-
I kassan frågade hon mig om jag ville bli medlem och då få 50% på rea priserna och dessutom en värdecheck på 50:- att utnyttja vid nästa köp.
JA TACK sa jag och betala då bara 33:-
 
Jag gick sen direkt till en annan Kappahlbutik, hittade en tröja ( 99:- ord. pris ) och ett par tajts ( 50:- på rea ) och betalade då endast 75:- för båda.
 
så allt som allt fick jag 3 plagg värda 300:- för endast 100:-
 

Så ni som inte är medlemmar, bli det nu och till er som redan är det, passa på att köpa på rean nu.
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Amen åh var ju inne idag men gick ju aldrig in.. Typiskt! Såg däremot din man slita hårt för pengarna;-) tänkte säga hej men han såg alldeles för stressad ut när han sprang fram och tillbaka så jag lät bli;-P

2012-10-20 @ 21:43:21
Postat av: mamma

Detvarett kort uppehåll
Det va bra,!

2012-10-21 @ 08:26:11
Postat av: tinaina

Känns så gott i själen att göra sådana fina fynd =)

2012-10-22 @ 08:29:28
Postat av: Lina

Jag e medlem hos Kappahl o fick sms om att man fick halva reapriset. Så gissa vem som var o shoppade :) Köpte bla 2 vita body till Nellie (såna som e så tråkiga annars att köpa) för 10 kr styck. :)

2012-10-22 @ 20:43:03
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0