fattigmansmatlådor

När man, som jag gjort denna månaden, köpt kanske lite för mycket kläder, är man såhär 1 v innan "löning", helt pank.
 
Men äta måste man ju ändå, och jag blev väldigt förvånad över att se hur mycket  och hur god mat man trots allt kan få när man rensar skafferi och frys.
 
Idag blev det 10 matlådor och visste ser det inte helt skabbigt ut.!?
 
 
Ett tips:
Om du vill ha saftiga smakrika biffar , blanda i ett ägg, sweet chilli sås, salt och peppar ( grillkrydda ) i köttfärsblandning.
 
 
Under tiden satt Olivia och lekte på golvet.
Min lilla bus tjej
 
 
Ikväll är det äntligen dans för dans igen ( missade förra veckan då vi befann oss i Skåne ) och nu är det ju JIVE som gäller.
Det är verkligen SKITKUL!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men hjälp vilka små portioner ni äter! Mina är det dubbla och hameds.. ja minst det tredubbla;-).

2012-11-13 @ 21:43:45
Postat av: Emma

Bra att kunn tömma frysen ordentligt ibland! Och visst kannan få ihop mkt god mat! Kram

2012-11-14 @ 22:22:01
Postat av: Sofi

De oftast då man får ihop goda rätter :)

2012-11-15 @ 20:26:13
URL: http://sofisresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0