Ommöblering igen

Som sagt jag tröttnar snabbt och idag var ännu en dag då jag kände att jag ville ändra något.
Denna gången var det hallen som fick sig en liten förändring.

Ut åkte den tråkiga skohyllan.
( alla skorna har ändå legat framför )

Alla miljoner skor åkte den i lådorna och där ska dem minsann ligga om dem inte är på fötterna.
Framme har vi vars 2 par. But that´s it!

Egentligen flyttade jag bara de 2 små "hurtsarna" som innan stod under spegel och har dem numera som en "sitt-sko-hylla"


Därmed blev det lite mer plats i hallen och vi slipper den tidigare " samla skit och dammplatsen"


De tre hyllorna över soffan fick efter fotograferingen även sig en förändring.
Jag tog bort den understa raden och tog bort ljusen.
Så nu är där bara 2 rader med foto.

Jag älskar att förändra och förnya hemma. Jag tycker det är jättetråkigt att ha allt precis lika dant som alltid.
Och oftast kan man göra det utan någon som hellst eller väldigt liten kostnad.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Mamma skulle testa coops vi testar city gross de var billigare!

2012-05-05 @ 22:27:20
Postat av: Kikki

Ett tips istället för kuddarna man ska sitta på som mest kasar runt! Köp den billigare skummadrassen på Ikea till barnsängar den kan du klippa till önskad längd och sy ert matchande överdrag :)

2012-05-06 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0