Morsdag

Tänk att jag har en så snäll och smart dotter som vet exakt vad det är jag egentligen behöver.

Jag är inget större fan av skötväskor utan stoppar istället det nödvändigaste under vagnen.
Detta har dock lett till att där till slut ligger lite allt möjligt där under och det blir ett evigt letande varje gång jag ska hitta det jag behöver.
Speciellt då tex plånboken och mobilen.

Därför fick jag en smart och väldigt snygg mobilväska av Olivia i morsdags present.


Vill även passa på att skicka en stor kram och massa kärlek till MIN underbara mamma.
Utan DIG vore jag ingenting!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min underbara dotter, den kommentaren värmde verkligen !

och det är samma här utan Er är man bara en halv människa !!!

Många krammar

2012-05-28 @ 06:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0