Eftersom Olivias sjukdom stannar av hennes...

20120520_114648 (MMS)

Eftersom Olivias sjukdom stannar av hennes utveckling, kan hon inte göra de saker som hennes jämngamla kompisar kan. Hon kan inte gå, inte stå, inte resa sig, inte sätta sig, inte krypa, inte förflytta sig, inte rulla runt och knappt vända sig. Men hon kan sitta! Under tiden Olivia fick synachtensprutorna och hon var så svullen varken kunde eller ville hon ligga på magen. Därför är det ju heller inte så lätt att röra sig. Nu när svullnaden gått ner har vi fått börja om från början och har daglig magträning. Det är fortfarande ingen favorit och oftast protesteras det direkt. Men idag la jag henne på magen medan jag gick och borstade tänderna. Istället för gnäll blev det istället knäpptyst. Jag gick ut för att kolla henne och där sov hon gott. På magen! Älskade dotter!


Kommentarer
Postat av: Kikki

Hihi latis Olivia! Du får passa på att vila när mamma lämnar rummet :)

Gogo Olivia!!

2012-05-20 @ 12:30:44
Postat av: Jenny

Haha söte. Jag magtränar Lucas men han gillar det. Får så stora ögon och spanar in allt i rummet lilla livet. Hur gammal är Olivia nu?

2012-05-20 @ 12:32:28
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Nadja

vilken gulle!!

2012-05-23 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0