Jag har aldrig varit varken emot eller för...

20120303_082209 (MMS)

Jag har aldrig varit varken emot eller för alternativ medicinering. Men när man är i en sådan situation som vi är i med Olivia, där hon inte svarar på medicinerna som läkarna tänkt sig, är man villig att testa vad som hellst för att hjälpa henne att bli frisk. En bekant till Patrik i Motala håller på med Frekvensmedicinering och erbjöd sig att försöka hjälpa Olivia. Detta är självklart helt ofarligt och det västa som kan hända är att det inte har någon effekt.Men vi ville absolut ge det ett försök och igår träffade vi henne. Det kommer behövas fler än 1 behandling men det får vi vänta med tills olivia slutat med synachten och vi kan åka upp till Motala. Jag räknar absolut inte med att detta kommer göra henne helt bra. Men kanske kan det göra någon förbättring. vi gör vad som helst för vår dotter!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tror helt klart på alternativ medicin. speciellt efter att själv ha blivit bra. och som sagt det är ofarligt och allt är värt att prova. Håller alla tummar jag kan göra på att det ska ge lite effekt. Kramar

2012-03-03 @ 16:31:31
Postat av: Catrin

Stackars lilla gumman! Hoppas han kan hjälpa henne! Kram

2012-03-03 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0