Tandvärk delux

Senast när jag va hos tandläkaren ( ca 1 månade sen ) påpekade jag att det ilade en del i en tand.
Hon kollade på den men sa att det inte var något fel på den. Att jag hade en väldigt djup lagning som kanske kunde vara orsaken och att jag helt enkelt får leva med lite ilningar.

Men efter ett tag började ilningarna gå över till lite mer smärta istället. men inte väre än att en värktablett hjälpte.
Tills igår!

Då slog tandvärken till ordentligt och jag har legat vaken hela natten med otroligt ont.
Har fått en akuttid nu 10.50. Jag hoppas dem kan fixa problemet och att det inte är något allt för stort så vi kan åka till Motala och fira midsommar utan några problem.

Varför finns det inga nattöppna tandläkare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0