Ester Elenora

Jag har varit på jakt efter en ny sjal ett tag nu men inte hittat någon jag gillar.
Jag har länge suktat efter en sjal från Ester Elenora. Dem har verkligen så fina sjalar, men tyvärr kostar dem mer än min plånbok tillåter. ( 549:- )

Men så upptäckte jag häromdagen att "Lars & Johannapå danska vägen sålde dem och lägligt nog hade dem 50% rea på massor av varor, varav bl.a Ester Elenora sjalar.
Och 275 kronor tycke jag allt att jag kan få lägga på en sjal som jag älskar!

 

 
Och påtal om fynd så hittade jag 2 tröjor på hm-rean.igår
75:-/st
Tunt och svalt material.Köpte en annan i samma model, men i ljusrosa ed små blommor.

 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Snyggt! :D

2012-07-02 @ 17:22:33
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0