BULLAR

Vi har som sagt åter igen försökt ha lite godisuppehåll och denna gången har det åtminstone börjat bättre. 
5 dagar utan godis och onyttigheter.
 
Dock hade jag ett otroligt sug igår, och kände att jag var tvungen att sysselsätta mig med något.
Dum som jag är bestämde jag mig för att baka!
 
Det blev kokostoppar ( som inte är klara än då chokladet som jag skulle smälta och doppa dem i inte ville smälta )
och bullar. Kanelbullar och vaniljbullar.
 
Testade att lägga bullarna i muffinsformar för att itället få en högre bulle.
( detta funkar bara om man har dem i en "muffinsformhållare" )
 
 
 
 
Här ser ni skillnaden.De till vänster är högre medan de till höger är bredare.
 
Jag var åtminstone lite duktig då jag "bara" provsmakade en tugga av en bulle.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0