Skam den som ger sig

Jag har ju hela tiden gnällt och klagat på att morgonträning är skit!
Att man inte kan prestera 100%
Och jag står fortfarande fast vid att jag orkar betydligt mer på eftermiddag/kväll.
MEN det betyder inte att jag inte gillar känslan av att starta dagen med en lång runda eller ett svettigt pass på gymmet. För det GÖR jag!
 
Så imorse efter att jag vägt mig och upptäckt att jag gått upp 1,5kg på en vecka ( tyvärr inte muskler utan det beror nog på alla kg lösgodis jag ätit i veckan ) så var det bara att snöra på löparskorna och ta på sig träningskläderna.
Nu skulle det joggas bort några gram!
 
 
Och till min stora förvåning kände det lättare än tidigare.
Det kanske inte gick i någon turbofart, men desstu längre, och jag kände mig inte så där slutkörd som jag annars gjort på morgonen.
 
Så nu kan jag fortsätta denna soliga lördag med lite bättre samvete och kanske t.o.m belöna mig med en bit födelsedagstårta.
 
  
 
2 mindre smickrande bilder på mig efter en skön joggingrunda.
 
 

När föredrar ni att träna?
Morgon-kväll?
Löpning-hemma-gym?
elller inte alls?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Tack snälla, jag älskar den bilden och hoppas vi ska lyckas kamma hem en liten vinst med den.
( dock var vi lite sega i starten, tävlingen har pågått en månad och vi laddade pp vår bild igår, men men )

Du ser ut att vara i STÅLANDE form och jag tycker utan tvekan att du ska unna dig en STOR bit tårta !

KRAM

2012-07-21 @ 10:06:18
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0