Olivia 1 år!

Tänk att vi vid exakt denna tiden för 1 år sedan var påväg att bli hemskickade från förlossningen då värkarbetet stannat av 2 ggr och jag fortfarande inte hade öppnat mig någonting.
Men i sista sekund beslutade sig lilltjejen för att sluta dra ut på tiden och 17.24 den 30 juli 2011, kom världens finaste prinsessa till världen.
 
 
Det är helt sjukt att det redan gått 1 år och att vår lilla bebis inte längre är så liten.
 
   
 
Det har varit ett väldigt omtumlade första år. Inte minst p.g.a Olivias sjukdom.
Jag kan helt ärligt säga att det INTE blev som jag föreställt mig. 
På gott och ont!
Det har utav tvekan varit det BÄSTA, värsta, jobbigaste, roligaste, mysigaste och mest påfrestande året i mitt liv.
Men trots alla motgångar är Olivia det bästa jag gjort och det finaste jag har.
 
 
 
Många brukar göra en lista på allt sina barn kan, men jag tycker inte det är rättvist mot Olivia.
Hon gör så gott hon kan under sina förutsättningar och vi hade inte kunnat vara mer stolta över henne.
 
Hon är ljuset i vårt liv och anledningen till att vi lever.
Utan dig finns inget oss!
 
 
Detta inlägg är dedikerat till dig, min dotter, min prinsessa, min lilla Pivis.
 
Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag älskar dig.
Jag skulle gå genom eld och göra vad som hellst för dig.
Du ger mig styrka att orka när livet känns tungt, du ger mig glädje att leva varje gång du ler.
Du förgyller varje minut av varje dag, och jag kommer älska dig i all evighet.
 
Grattis min älskade Olivia på din första födelsedag
 Puss och kram
Mamma
 
 
               
 
 
11-07-30

Kommentarer
Postat av: madde

Stort grattis till dig söta Olivia. :)

2012-07-30 @ 18:54:09
URL: http://wilma07.blogg.se
Postat av: Catrin

Grattis till dej Olivia! Kram på din dag!

2012-07-30 @ 22:54:00
URL: http://Cathe.blogg.se
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

men nååh vilka kinder :D så sööööt!

2012-08-20 @ 19:01:43
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0