ECCO

 
Jag måste åter igen hissa mina skor jag fick av Patrik för nån månad sen.
Dessa underbara skor från ECCO.
Många förknippar ECCO med fotvänliga tråkiga tantskor, men där har ni fel!
 
Däremot har dem lagt ner mer omsorg just på komforten, och trots att dessa skorna är ganska så höga så är dem grymt bekväma.
 
Jag har aldrig varit en klack-tjej.
Först berodde det på att jag va längre än de flesta av mina vänner. Att jag sen dessutom hade problem med "hallux valgus" knutan gjorde att utbudet på skor som passade mig va ganska minimalt.
 
Men när jag sen blivit över 20år, opererat foten och började känna att jag kanske trots allt ville ha lite nygga skor med klack, så kom nästa problem. Jag kunde inte gå i dem och efternån timme hade jag värk och blåser.
 
Men det problemet är nu äntligen över.
Jag hade dessa hela bröllopet i maj och på dopet igår och hade inte ont en sekund.
I Love them!
Tack älskling
 
( mina kostade 1500:- minus min rabatt hos Patrik, men jag såg på ECCOS hemsida nu när jag skulle leta efter en bild att dem va nersatta till 1050:- )
 
 
 
 
 
 
Btw: Jag hade den beiga klänningen med ärmar och Olivia hade den vit och röda klänningen med boleron ( bild 3 )
Tanken va att här skulle vara en snygg bild på mor och dotter men eftersom vi fick stressa iväg till kyrkan glömde vi bort det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0