1 års kalas

För exakt 1 år sedan låg jag i sängen och fick min allra första värk,18,5h senare resulterade det i en liten flicka. Nu ett år senare sitter jag i soffan, min dotter sover i sin säng och jag har precis monterat en utav hennes födelsedags presenter som hon fick idag.
 
 
Tack till alla som kom och firade med oss.
Och tack för alla fina presenter. 
Även om Olivia tyvärr hade en mindre glad dag ( mycket p.g.a en tand som är på G ) så uppskattade hennes mamma och pappa hela dagen och var så stolta och glada över att få fira vår dotter.
 
  
 
         
 
Vi lyckades nästan undvika regnet. Det kom några droppar men det var ändå så vi kunde sitta ute.
 
Det bjöds på grillbuffe av hamburgare, korv och grillspett, bullar och kakor och massa tårta.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själva ! Det var en underbar dag, med god mat och goda kakor ! Ge min lilla prinsessa en grattispuss idag från mormor

2012-07-30 @ 07:42:25
Postat av: Hannah Hej

Grattis Olivia! Ser att ni haft ett supermysigt kalas! Härliga bilder och vilka fina presenter!

2012-07-30 @ 09:29:48
Postat av: Kikki

Grattis finaste Olivia, jätte skoj att få träffa er allihopa igår!
Hoppas vi kan ses snart igen!!

hurra hurra hurra!!!

2012-07-30 @ 15:28:44
URL: http://www.theotilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0