Folk slutar aldrig att förvåna mig

För en gång skulle är denna meningen positiv.

Jag är med i 2 mammagrupper.

  • En som bildades redan när vi va gravida i v.20, då vi hade en gemenskap gruppmödrarvård
Vi är  5st ( + en extra utomstående ) som träffats 1gång/veckan sedan bebisarna va ca 6 veckor.
Dessa tjejer gillar jag starkt och skulle utan problem kunna umgås med dem utanför mammagruppen också.
Därför har jag även följt med själv på träffarna, när Olivia varit som dåligast och fått vara hemma med pappa.

  • Den andra gruppen anordnade BVC.
Det är ett blandat gäng på 9 tjejer.
Vi har träffas allihopa vid 2 tillfällen för information på BVC och utöver det har jag träffat delar av gruppen 2-3 ggr.
Det beror inte på att jag inte gillar dem, utan p.g.a att det alltid krockat med annat. Framförallt sjukhusbesök.

Häromdagen låg det ett paket i brevlådan, adresserat till mig, men med ett kuvert i där det stod "Till Olivia"
Det innehöll ett krya på dig- brev och paketet innehöll ett jättefint påslakansett.
Trots undertecknat med namn,  tog det ett bra tag innan jag listade ut vem det var ifrån.
Jag kunde ju aldrig tänka mig att en utav mammorna i BVC-mammagruppen skulle vara så gullig och skicka paket till oss.
Tack så hemskt mycket snälla Lena och lilla Sam.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nja kanske inte BF men de skrev ut vilken vecka hon va i och då va hon alltid efter mig.. Sen vet man ju inte vad som är sant och inte..

2012-02-23 @ 18:31:44
URL: http://jennysparadis.blogg.se/
Postat av: Catrin

Va fint!

2012-02-23 @ 21:34:59
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Catrin

Va fint!

2012-02-23 @ 21:35:17
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Kikki

Åh vad fint! Gör hon dem själv?

2012-02-24 @ 07:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0