birthday weekend

Igår kom som sagt mamma kikki och Lukas på besök. det har varit en fartfyllt och livat dygn men ack så kul och mysigt.
Dagen började med att jag och Olivia åkte till sjukhuset ( Pappa stannade hemma och städade lite )
Efter det kom skånegänget och hela shoppingpackningen.
Förrutom lite smågrejor som jag skickat bud på ( FRÅN ULLARED ) fick även Olivia lite kläder, klämmor och denna mysiga "onepiecen"
Till middag bjöd mamma på planka. Mums
Jag klippte alla 3.
Häromdagen klippte jag även bort Olivias lilla "synt toffs"
Första klippningen
Efter klippningen hade Lukas hår överallt och även klubba så han fick åka in i duschen.
Efteråt skulle han hjälpa till att dammsuga.
Sen blev det myskväll med godis och melodifestivalen.
Som vanligt går tiden alldeles för snabbt och ett dygn är alldeles för kort tid.
Längtar redan till nästa träff.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin one pice Olivia fick! Åh jag måste nog också till Ullared snart.

2012-02-05 @ 20:10:14
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0