Köpenhman/Malmö med Salong Hårstil

I lördags begav vi oss ner till lite sydligare ( men betydligt snöigare ) breddgrader för en helg i Köpenhamn och Malmö.
Vi bodde på en jättefint hotell mitt emot centralstationen och spenderade hela lördagen i Köpenhamn. 
 
 
Jag och Emma taggade:
 
 
Ströget:
 
 
Köpenhamns Tivoli:
 
 
 
 
På tåget tillbaka till Malmö:
 
 
 
 
När vi kommit tillbaka till Malmö va kl 01.00. de flesta gick upp och la sig med sina respektive.
Men jag och Emma va inte redo för sängen ännu, och eftersom ett besök på Bishops arms med Erik och Solfrid inte lockade direkt, smet vi iväg och dansade loss istället. kl 04.00 va vi hemma igen.
Kul hade vi och jag bevisade till en viss förvåning att man både orkar och kan ha lika kul trots att man är helt nykter.
Fördelen är även att man vaknar betydligt piggare ( trots endast 4h sömn )
 
 
 
Som ni kanske kan döma på bilderna fick Emma agera min "respektive"  då Patrik jobbade hela helgen.
 
Tack bästa jobbet för en underbar helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0