Shop shop

5min efter mitt inlägg vaknade Olivia och efter lite mat begav vi oss in till stan.

Polarn och pyret bjöd inte på allt för mycket denna gången heller.
Det blev en tunika och därmed har vi 270:-kvar som jag tänkte vi kunde lägga på en vinterjacka/overall.

Dock var jag ändå ute efter ett par jeansleggins eller lite mjukare jeans till Olivia och jag hittade faktiskt en utav varje på hm/Lindex. 129:-/st

Till mig blev det ett nytt puder ( eftersom jag råkade tappa mitt i golvet i Spanien ) ett rouge och ett torrschampo.

Nu är det dags för Olivias eftermiddagslur och under tiden tänkte jag slå mej ner framför tv en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Torrschampo. Hur funkar det. Sökte lite på internet och låter som ngt jag skulle behöva (framför allt nu som gravid).. Mitt hår blir flottigt efter ngra timmar och vill inte behöva tvätta det varje dag, är det då man har torrschampo? Hjälp! haha förklara för mig frisören ;)

Svar: Jag skäms nästan att säga det men jag har aldrig tidigare använt torrschampo, just pga att jag inte heller riktigt vetat hur det funkar osv. Och det trots att jag faktiskt är frisör. Men visst kan det vara något för dig. Du sprutar det i botten i ditt torra flottiga hår och masserar in. Perfekt för att dryga ut på tvättningarna. För du vet kanske att ju oftare du tvättar, ju snabbare blir det fett. Så köp ett torrschampo och testa. Det finns ju massa olika men jag köpte på kicks för 69:- ( en på jobbet rekommenderade den )
Tina

2012-08-18 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0