Carro hjärtar Erik- Bröllopet

Bröllopet var enkelt och avslappnat och precis lagom mycket folk.
 
Festen höll i en lokal precis brevid kåsjön och brudparet vigdes av en vigselförättare utanför.
 
  
 
Den vackra bruden:
 
 
Till de som har kort hår och tror att man därför inte kan göra en snygg bröllopsfrisyr, är här ett exempel som bevisar motsatsen.
 
Annelie ( som gjorde hår och make-up på bruden ) och Caroline.
 
 
Min Älskling och Emma ( som trots feber och halsfluss var strålande glad och vacker )
 
  
 
Jag och min fina vän.
 
 
Tack för en jätte fin och trevlig kväll
 ( som tyvärr slutade allt för tidigt vår vår del. Tänker inte gå in på detalj, men finns det något som heter "alkoholallergi" så har jag nog det. Från och med nu lever jag som nykterist )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken underbart fin klänning Tina, var har du hittat den?

2012-08-26 @ 20:29:13
URL: http://madewithlovebyjeanette.blogspot.com
Postat av: Kikki

Vi har nog samma alkoholgen :)

2012-08-26 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0