11år

Igår överraskade Majsan mig med att bjuda mig på middag på stan.

Med hjälp av Patrik lurade dem mig och Patrik sa att jag skulle skynda mig hem efter jobbet för han hade en överraskning till mig.
Jag skulle dock inte cykla så snabbt att jag blev genomsvettig och när jag kom hem blev jag tillsagd att "piffa" till mig lite.

Sen kom Majsan och drog med mig.

Tillsammans hade vi några väldigt trevliga timmar,med god mat (tapas) och mycket prat.

Vi har inte träffats ordentligt på 2 månader och eftersom vi firar 11år som bästisar på fredag, passade vi på att fira oss igår!

Tack bästis för en jättetrevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow det kan man kalla bästis!!

2012-08-29 @ 22:21:47
Postat av: Majsan

Tack själv för en härlig kväll. D va kul att du bör så överraskad oxå. Vi behövde träffas , d har ju inte hunnit bli så mkt sånt det senaste. Behövde pratas av oss, bästistalk:p
Å tack för härliga 11 år med skratt, gråt, bråk å kärlek!!
<3

2012-08-31 @ 19:22:33
Postat av: Livia

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2012-09-01 @ 12:37:15
URL: http://allaprivatlan.se
Postat av: Minna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-10-12 @ 09:54:14
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0