Neulash vs Xlash

Har ju glömt recenserat Neulash som jag började använda i höstas.
Anledningen beror väl helt enkelt på att jag inte fick de fantastiska resultaten jag hoppas och trott.

Jag följde instruktionerna till punkt och pricka.
Efter 3-4 veckor tyckte jag mig se en liten förbättring i längd och mängd, men det va inte långvarit.
Efter ytterligare nån vecka började dem istället trilla av precis som vanligt.
Jag började med Neulash 1 nov och gav upp någon gång i januari.


Men som sagt jag har ju sett jätte bra resultat på andra så kanske är jag bara ett hopplöst fall.

Men jag ger inte upp hoppet om långa fladdrande fransar.
Men jag är inte längre villig att lägg aut så mycket pengar på det om det inte garanterar mig ett bra resultat.
Så därför tog jag ett sista försök och köpte Xlash för mer än halva priset av Neulash.


När jag började var mina egna fransar i katastoft tillstånd. korta, svaga och väldigt glesa fransar så det kunde ju inte bli mer än bättre.
Och nu några veckor senare. Visst har det blivit bättre men om det beror på produkten eller på fransarna i sig vet jag inte.
Men som sagt inget mirakulöst resultat där heller.

Någon annan som testat och fått fint resultat?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja jag har provat något liknande av märket Nyx. Jag tycker mina har blivit bättre fast nu är de mer normallång än korta stubbiga som innan.

2012-04-25 @ 20:37:50
Postat av: Alva

Jag har fått dubbelt så långa fransar med NeuLash. Så för mig är den värd alla dyra kronor.

2012-04-25 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0