8an

Idag är Patrik ledig så jag passade på att ta cykeln till Skatås igen för en ny joggingrunda.
Denna gången valde jag 8km slingan istället då jag fått veta att den inte skulle vara lika backig.

Och vet ni vad, jag orkade HELA rundan.
Vädret va jätteskönt, energin va på topp och jag vägrade ge upp.

Enda minus va att min musik dog hela tiden pga att den tappade anslutningen.

Så efter att ha förbrännt 654 kalorier ( + cykelresan dit och hem )
tar jag nu tidig helg.

Ikväll blir det barnfrimiddag på stan med några ifrån BVC mammagruppen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Halleda vad duktig du är!!!!!

2012-04-20 @ 01:32:18
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Emma

Va flitig du är!



Jag önskar att jag hade vunnit på lotto men nej... Vi bara sparar hela tiden för vi har kommit på att resa är vår grej! Det är så skönt att bara dra iväg en vecka då och då :)

2012-04-20 @ 14:44:06
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0