Hösten är räddad för mina fötter

Igår när vi va ute och promenerade gick vi förbi pappa Patriks jobb.
Självklart visade han mig ett par nya skor som kommit in  och självklart blev jag kär i dem.

Men eftersom man nu lever på en mammapennning som inte direkt gör en rik, fick jag avstå och prioritera mat denna månaden.

Men vad kom Älskling sen hem med på kvällen?
Jo, inte bara ett par utan TVÅ par skor till mig!

Dem har tydligen ett stående skokonto på sitt jobb och eftersom Patrik inte behövde några nya höstskor, fick jag det istället.


Ett par svarta nya Biom skor.
( typ världens bekvämaste skor )





Ett par bruna Palladium i skinn.
( kan både vikas upp och ned )


Tack min underbara pojkvän!
Du gav ett leende på mina läppar efter en tuff dag!!

Kommentarer
Postat av: Kikki

Varför jobbat inte min sambo i en skoaffär??

Får jag ärva dina gamla slitna skor:)

2011-09-10 @ 13:18:33
Postat av: Kikki

Världens bästa syster och världens underbaraste systerdotter!!

2011-09-10 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0