Helgen so far

Denna "helgen" har vi bla:

Ätit frukost med jobbet och även passat på att tvätta och klippa mitt hår.
Olivia passade på att mysa lite mer Carro.

Olivia i den fina tunikan från GANT som hon fick av min chef


Efter besöket på salongen åkte jag och Olivia ut till Nödinge för att sendera eftermiddagen/kvällen och natten hos Majsan.
Där blev det minismyckefest där jag köpte 2 halsband och 1 armband för bara 210kr.
Sen hade vi fredagsmys men alla däckade någon gång efter 22.00


Imorgon kommer Carro Erik och Arvid på besök men innan dess hade jag tänkt att vi skulle hinna en runda till Rusta för att titta på tapetet och jag skulle vilja /behöva en ny minijoggingrunda.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Hon är pappa upp i dagen!! Ses snart Olivia ( och Tina :) )

2011-10-15 @ 23:39:13
Postat av: Mamma/Mormor

Så fin du e Olivia i din fina blus...ses snart !!!

2011-10-18 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0