BVC o föräldrargrupp

Igår va vi på bvc. Olivia har  stannat av lite i viktupgången nu, precis som dem ska.
Hon väger nu 5410g och är 59,5 cm
Hon skötte sig så bra och följde sin tradition med att kissa på skötbordet ( och nästan bm ) innan vägning.
Och denna gången blev hon assur när hon inte fick stå upp och väga sig.

vi fick tid för vaccination den 1 nov, men den ska jag försöka byta så patrik kan vara med och hålla henne.

Idag är det dags för den första föräldragruppsträffen.
Får se om det är ett lika härligt gäng som i vårt bebishäng.


Olivia i ett par egensydda byxor.
riktigt "killtyg" fast med tjejform då de satt tajt över rumpn...:)

Kommentarer
Postat av: madde

Ja en dom är inte speciell fina dom dära men väldigt sköna kan jag lova dig. Men jag skulle aldrig köra och handla i en tex. Haha jag tycker byxorna blev jättefina. Själv hade jag aldrig kunnat eller haft tålamod till att göra kläder själv. Haha :)

2011-10-13 @ 14:44:24
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: farmor och farfar

Kära Tina. I ditt ställe skulle vi innan du låta vaccinera ditt barn råda dig absolut att ta reda på vad det kan innebära för ditt barn att bli vaccinerat i ett så tidig stadium. Informerar dig väldigt noga innan och ifrågasättar vad BVC rekommenderar. Händer det nånting så är det ingen läkare som tar ansvar, utan du står ensam. Du som vet hur man informerar sig har ingen svårighet att ta reda på en massa fakta över detta heta tema. Lycka till, puss och kram från oss.

2011-10-13 @ 18:04:22
Postat av: Ina

Haha!!! Ska Patrik hålla! Han som är så spruträdd att han måste ligga ner när dom tar blodprov o nästan svimmar! Skulle jag vilja se... =) hoppas det går bra! Första vaccinationen brukar vara den lättaste för att dom absolut inte förstår nåt! =)

2011-10-15 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0