Pyssel och julpynt

Varken jag eller patrik är sådär överförtjust i julpynt.
Vi är inte dem som drar fram stora jullådan och sätter tomtar i varje hörn.
De andra åren har vi endast haft en ynka ljusstake och en blå ljusslinga på balkongen. ( som visserligen suttit året om )
Men i år har vi slagit på stort och har inte mindre än 3 ljusstakar och t.o.m en liten hustomte.
På altanen lyser ljusslingan som i år är isvit.


Självklart skulle Olivia få en egen rosa ljusstake på sitt rum.


Jag har för övrigt aldrig längtat så mycket till en julafton som i år.
Jag ser helt enkelt fram emot julen och de va ganska länge sedan jag har kunnat säga det.


Igår målade jag klart Olivias rum, Nu är det bara fondtapeten som ska upp. men den ger jag mig INTE på.

Idag fixade jag ihop detta.
Tänkte att när hon blir lite större kan man hänga hennes egna teckningar där.


Tänk vad man kan göra med ett snöre och några klädnypor.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, så mysigt !! Jag längtar också för en gång skull till Julafton ! skall bli jättemysigt !

2011-11-28 @ 13:59:07
Postat av: Mimmi - änglamamma till Lilly!

Tack, jag är jätte nöjd med handen. Den sitter under vänster nyckelben, närmast hjärtat. Kan lägga upp en bild sen där det syns bättre :) nej förstår att det måste vara svårt att få avtryck..

2011-11-28 @ 18:29:17
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: khrystyna <3

Fint det blev! :)

2011-11-28 @ 19:24:12
URL: http://khristeee.blogg.se/
Postat av: Catrin

TAck! Men tyvärr Tina jag vill nog vänta ett bra tag till jag sätter upp mönstertapet igen. Fast iofs så vet vi hur man gör nu. :) Men det hade varit så mycket lättare om vi bara skulle gjort en helt slät vägg utan fönster och hörner och så.

2011-12-01 @ 14:15:15
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0