v.33 ( 32+1 )

81% avklarat
53 dagar kvar.

V.33





Jag mår fortfarande bra utan några bekymmer.
Tröttheten sitter dock kvar och jag blir mer och mer trött efter jobbet.
Får se om jag orkar jobba heltid 5 veckor till eller om jag ska be om någon dag mindre.

Vikten ligger nu på +6,5kg

Jag har börjat få lite svårt för att äta ibland. Precis som ibörjan när jag mådde illa, föredrar jag kall mat över stekt och lagad. Favoriterna just nu är risifrutti och grekisk sallad.

Jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt för vad jag tror att det är för en liten filur i magen. Jag har velat fram och tillbaka mellan flicka-pojke-flicka och nu igen pojke....

Jag längtar så mycket och vill bara ha vår bebis hos oss NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0