v.31

75% avklarat
69 dagar kvar
V. 31 here we are....







Vikten ligger fortfarand på ca +6kg.
Sedan 8 april har jag gått upp mindre än 1kg. Vilken jag egentligen inte riktigt kan förstå. Jag har nämligen blivit ett riktigt kakmonster och äter kakor mer eller mindre VARJE dag.
Men jag ska väl bara vara glad så länge det varar, för snart kanske det bara säger PANG och flodhästkostymen är på.

Jag mår fortfarande bra och har bara fått känna på vadkramperna en gång. Det tackar jag för, eftersom det gör så fruktansvärt ont. Jag fick för mig att jag skulle försöka andas igenom det. Totalt misslyckande.
Ser inte lovande ut inför förlossningen. =)

Annars inga andra åkommer förrutom tröttheten.
Jobbar fortfarande heltid, men nedräkningen har nu börjat.
Endast 7 veckors jobb kvar!



Kommentarer
Postat av: Bella

Nu e det inte långt kvar:)

2011-05-15 @ 21:06:25
Postat av: Mimmi - BF 29:e juli <3

Nej sånna kommentarer bryr jag mig inte i men nu lessnade jag eftersom den där "sara" har kommenterat bristningarna flera gånger :P

2011-05-16 @ 11:38:59
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0