Trött tröttare tröttast

Jag undrar om det står skrivet i min panna:


"Alla tjejer med EXTREMT långt OCH tjockt hår, kom till mig. Och för att göra det ännu roligare, be om 5miljoner tunna  slingor i hela håret också "


För av någon anledning får alltid JAG alla dessa kunder på jobbet.
Och denna veckan känns det som om alla har kommit på en och samma gång.

För att sen spä på det lite till, så ska jag ju självklart alltid vara så jävla grym, så dem sen vill komma tillbaka till mig igen.....

;)





Detta i kombination med att det har varit helt kanonfullbokat hela veckan har lett till att jag idag är HELT TOTALT slut i kroppen.
Bara morgondagen kvar. men då är det invigning av ombyggnaden på gatan och vi ska ha enbart drop-in klippningar.
Vilket kommer resultera i marathonklippning. Puuuh




1h innan jag slutade idag fick jag ett sms av Patrik

" Vad blir det till mat ikväll"


Vad tror ni att han fick som svar?????.....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Din tur att fixa mat till mej... Kanske?!? :-)

2011-05-27 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0