Mattorka

Jag har alltid gillat att laga mat och har mer än gärna ställt mig och testat på nya spännande sätt att tillaga maten på.
Men sedan jag blev gravid har jag tappat lusten ,orken och inspirationen till matlagning helt och hållet.


Jag äter gärna, bara jag slipper tänka ut vad och att tillaga det
.

Därför behöver jag lite tips.
Vet du någon god, enkelt, snabb och gärna nyttig maträtt???


Hjälp mig gärna.!!


( annars kommer jag leva på yoghurt med jordgubbar och bananer och min stackars sambo får nöja sig med pyttipanna )




Kommentarer
Postat av: Mimmi - med en liten kiwi i magen!

Jag brukar köra på pasta, bacon och matlagningsgrädde när jag har en riktig tråkig mat dag! Går fort att laga och är väldigt gott.

2011-05-10 @ 20:02:54
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Kikki

Kött/kyckling steka häll över crème fraîche med smak serveras med ris eller nått annat

2011-05-10 @ 21:48:20
Postat av: Mamma

Kolla under receptfavoriten.se där hittar man massor av förslag !!! Annars ett tips ! Gör en potatisgratäng, strimla en grillad kyckling häll över cafe de paris-sås, och ost om man vill ha, in i ugnen.... mums ! Enkelt och snabbt för man kan ju köpa färdig potatisgratäng !!!

2011-05-11 @ 06:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0