Lägenheten

Haft lite bloggtorka senaste veckan.

Men eftersom jag inte gör så mycket mer än jobbar, äter och sover, finns det inget att skriva om.


Men igår va vi iallafall och tittade på vår lägenhet igen.
Behövde mäta lite och fräscha upp minnet lite.

Vi hade ju för oss att alla väggar utom vardagrsrummet va vitmålade, men så va visst inte alls fallet.
Och eftersom vi vägrar att ha gult i köket och beigeflammigt sovrum så åker målarpenseln fram och jag kommer äntligen att få mina vita väggar igen.
( i vardagsrummet tänkte jag mig även någon kul fondtapet)


Här är iallafall lite bilder.

MEN ni måste ju ha i åtanke att vi absolut inte har samma smak vad gäller möbler och inredning som den nuvarande familjen har.
Men vi ser stor potential och tror att vi kommer att få en jättefin lägenhet bara vi får sätta vår prägel på den.

Hall:



Vardagsrum:



Sovrum 1



Sovrum 2:



Kök:



Badrum:



Altan ( som förtillfället är täckt med byggställningar )



Kommentarer
Postat av: Kikki

Blir nog jätte bra!! Snart ses vi :)

Kusin längtar efter kusinen!!

2011-05-21 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0