Uppdrag tömning

Idag när jag kom hem ifrån jobbet hade Patrik äntligen rensat sin garderob.
Människa äger t-shirtar så att det skulle räcka till en hel butik.
Tyvärr kan han bara använda en bråkdel och eftersom förvaring nu snart kommer bli ett problem i vårt hem, var det på tiden att han gick igenom och rensa.

Eftersom jag blev så  motiverad av hans start, fortsatte jag med resten  och gick även igenom min egna gardeob lite.


Sammanlagt blev det 2 fulla kartongen som ska ner i förrådet.
2 fulla kartonger som ska lämnas till insamling
Jackor och klänningar som ska ner i förrådet





och 2 sopsäckar som ska slängas!

När bebis kommer ska min klädkammare förvandlas till datarum, så vi får plats med spjälsängen i sovrummet.
Därför flyttade jag nu ut i hallen och numera "delar" vi garderob.


När jag ändå redan va igång, fixade jag i ordning i nya byrån.


Nytt hem för handdukar och sängkläder.





Och även bebis har fått sin första klädlåda.
( det börjar fyllas på ordentligt där redan )



Nu känner jag att jag gjort mitt för idag.
Nu blir det ett bad och sen gör jag lördag.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: kikki

släng inget som syster kan ha nytta av ;)

2011-03-05 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0