Svärföräldrarna på besök

Idag kom Patriks Mamma och Pappa ifrån Motala.
Efter en snabb fika och lite längdåkningskidor ( på tv:n ), begav vi oss till Backaplan.



Första stoppet va Nids4kids, där vi kollade in vår framtida spjälsäng.
Nästa stop blev IKEA.
Där bjöds det på mat och kaka, innan vi styrde oss in bland möblerna. Efter en omväg bort till IKEA Kållered, kom vi hem med både byrå och lampa.
Eftersom jag är som jag är, ville jag sätta igång med ihopa byggandet direkt.
Efter bara några minuter fick jag hjälp av "svärfar"


Tillsammans utgjorde vi ett bra team och titta så fint resultatet blev:


Tack så hemskt mycket Monica och Nils-Arne för byrån och lampan.

Och bebis tackar också för sina fina kläder.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Blir det samma säng som vi har till bebis?

2011-03-03 @ 23:20:27
Postat av: Mamma

Blev ju jättefint !!!

2011-03-04 @ 06:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0