Spring feeling

Idag begav jag och Patrik oss in till stan. Tanken va att vi skulle låsa upp hans Iphone så jag kunde ta över den.
men det visade sig vara lättare sagt än gjort.

Jag hade egentligen en promenad dejt inbokat med Anna efteråt, men efter att ha sprungit halva Göteborg runt i hopp om att någon skulle kunna hjälpa oss ( vilken ingen kunde ) , avbokade jag det eftersom min kropp tydligen inte va på "promenad-humör" idag.
Det är väl bara att inse att man inte orkar lika mycket längre som innan, och för en gång skull va JAG den som sucka och stönade om att jag va trött och varm och sakta ner tempot.

Efter vårt misslyckade ärende, köpte vi istället varsin glass och satte oss i vårsolen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0