Glowing shoes

Eftersom jag fortfarande bara får skoskav av de andra promenadskorna jag köpte, har jag nu gett upp hoppet angående dem.
Men jag behöver ju fortfarande ett par skor som jag kan promenera i och även ett par bekväma jag kan ha på jobbet nu när man börjar bli tyngre.


Min tanke va att bara köpa ett par billiga joggingskor.
Men bor man med min man är det ju ungefär som att folk säger till mig att dem köper sina hårprodukter på ica.
Ett big NO NO!


Så istället för ett par joggingskor för ca 400kr, kom jag istället hem med ett par från Ecco  för 1350kr
( tack vare min rabatt och min sambos generösa bidrag, behövde jag bara betala 500kr själv )



Kommentarer
Postat av: Anna

Supersnygga skor!!!

2011-03-14 @ 21:34:09
URL: http://pysselanna.blogg.se/
Postat av: Catrin

Snäll man och jätte fina skor, dom ser verkligen bekväma ut. Hoppas dom ska passa dej bra nu! :)



Ja vi får två Url så det blir ett till i vecka 32.

Tycker som du alla borde ha minst två.

Tur man kan göra det privat i alla fall, hade jag med gjort om vi bara oxå fått ett.

2011-03-14 @ 23:39:01
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Mamma

Skitsnygga....

2011-03-15 @ 06:23:35
Postat av: Lina

Jättefina och sköna ser de ut att vara.

2011-03-15 @ 08:02:17
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Kikki

supersnygga, jag kommer inte överens med mina heller!!

2011-03-15 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0