Det här med träning

Jag sa redan från början att "jag ska minsann träna genom hela min graviditet"
Men nu har  halva tiden gått och hittills har jag bara varit på gymmet 1gång ( om den gången ens räknas ) och promenerat vid ett par tillfällen.


Så imorse bytte jag direkt om till träningskläder, för att pusha mig ännu mer att verkligen gå dit.
Tror ni att jag kom dit?
Nej, istället ställde jag mig och laga mat, la mig framför tv:n och för 30 minuter sen bytte jag om till mina vanliga kläder.


Kanske blir det iallafall en kort promenad för att hämta ut ett paket, och ikväll ska jag träffa Majsan på stan.
Att shoppa kan ju också räknas som motion...




Detta känns nästan som ett minne blott.

Hur va det för er?
Tränade ni under er graviditet eller unnade ni er 9 månaders vila och frossa?



Kommentarer
Postat av: Johanna

nä men något i den stilen... kanske inte just så men vågor iaf! jag vill inte ha skruvade lockar utan mer vågade :) vad rekommenderar du? vad är bäst? för permanenta vill jag ändå :)

2011-03-01 @ 16:58:56
URL: http://jrantzow.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag fortsatte med långa promenader in i det sista det gick bara långsammare :)

2011-03-01 @ 19:44:17
Postat av: Lina

Jag tränade inget alls under vår graviditet! Var väldigt feg av mig, rädd att ngt skulle hända barnet... Kanske mycket för att vi fick ett missfall tidigare! Men under vår nästa graviditet skall jag definitivt träna om jag mår bra och har orken! Men Tina, tvinga inte dig själv att träna. Gör det bara dom dagarna då du verkligen känner för det och om det bara blir en promenad så är det ju jättebra!

kram på dig

2011-03-01 @ 20:16:02
URL: http://lokesfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0