v.37

90,7% avklarat
26 dagar kvar
v.37





Vikten ligger nu på + 8,5kg



Nu börjar det verkligen närma sig och jag längtar mer och mer efter att förlossningen ska sätta igång.
Jag är fortfarande inte rädd eller nervös.
Det enda jag har oroat mig för ända sedan jag blev gravid är alla sprutor stick och nålar.
Jag fasar för dropp i handen, epiduralen och andra tänkbara håltagningar, men jag har knappt funderat en sekund över alla timmar med värkarbete och smärta.

Nu jobbar jag bara hela nästa vecka och måndag ,tisdag veckan efter, sen går jag hem fr.o.m den 6 juli.
Jag längtar!

På fredag flyttar vi och då äntligen får vi hem vår vagn, kan sätta ihop sängen, tvätta kläderna och göra iordning inför bebis ankomst. Ska bli så mysigt.
Sen är den välkommen NÄR SOM!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart Tina!!! Önskar er lycka till när det är dax.

Ang nålar och stick kommer du inte känna något alls, den smärtan du har kommer ta över nålstick och dina tankar kommer vara någon helt annanstans... :)

Lycka till med flytten också,

Kram

2011-06-25 @ 10:21:53
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Catrin

Även fast flytten blir tätt inpå så kan det ju vara

Skönt att få annat att tänka på för tiden är

Fruktansvärt dryg nu tycker jag!! Vill bara ha

Min lilla tjej här hos mig! Nuuuuuuu! :)

2011-06-25 @ 11:00:07
Postat av: Ina

Instämmer! Nålsticken kommer du inte märka av! Som en "piss i Mississippi"... Du kommer vara så inne i värkarbetet så du inte ens tänker på det! Jag kände mest innan att "där ska jag ligga o "fläka" upp mig" men inte ens en tanke om det flög k mig när det väl var dags! Lycka till!!! Kan juh komma när som beskt nu! Försök o vila o bara ta det lugnt! =)

2011-06-26 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0