Ullared

Igår va det dax för "bebisrundan" till Ullared.
För sällskapet stor mamma och syster Kikki.

Eftersom min kropp även igår fick för sig att gå upp kl 05.00, ( jag som klagat över att vi skulle åka redan kl. 07.00 ) kom mamma och hämtade oss lite tidigare och 06.30 va vi påväg.

Det va ganska folktomt på motorvägen då, kan jag säga.


Det va en bra dag för shopping. Eftersom solen gassade på va där inte så mycket folk.

Börjar man tidigt får det bli tidig lunch. Vi testade på deras nya restaurang.


Vid 13.00 va vi klara och styrde bilen mot Göteborg för att lämna av mig.

Jag hittade nog allt jag tänkt mig.

madrass
täcke och kudde till säng och vagn
myggnät
regnskydd
påslakan
skötbädd + överdrag
skötväska
sängmobil
badbalja
sängfötter som "gungar"
nappflaska
nappar





Jag och mamma kunde inte motså denna bodyn.
( med en fotbollsgalen pappa, va den ju bara given )

Tack för en trevlig dag och tack mamma för ditt bidrag.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tsck själv båda två, jag hade en jättetrevlig dag med båda mina döttrar, kan dagen blir bättre !! Mycket skratt och mycket shoppande !! Kram till Er båda !!!

2011-06-06 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0