1 månad till BF

Imorgon är det 1månad kvar till BF, men bebis är hjärtligt välkommen närsom efter den 1 juli. ( så vi hinner flytta först )
En dag då den gärna inte behöver komma är just på BF-dagen.

Låt mig förklara:

Jag har en vän och arbetskamrat ( Carro ) som jag först lärde känna på mitt första frisörjobb i Gbg. 2 år senare hjälpte hon mig att få jobb på en annan salong hon jobbade på och 2 år efter det gjorde hon samma sak igen ( mitt nuvarande jobb )
Man kan alltså nästan säga att jag förföljt henne arbetsmässigt.

Carro har en sambo ( Erik ) och det är via dem som jag träffade Patrik för första gången.

Nu till det vesäntliga:


Jag och Carro är båda frisörer.
Patrik och Erik jobbar båda på Johanssons skor
och det skiljer 7år mellan både mig och Patrik och mellan Carro och Erik.

Redan här har dem (skämtsamt ) retat oss och sagt att vi härmat dem!

Carro och Erik har även en liten son på snart 2 år, och när tror ni att han är född.........
om inte på just vår BF dag, den 22 juli!


Så för att undvika att för alltid få höra att vi är "härmapor" till dem, är vi nog en av de få som faktiskt hoppas att statistiken stämmer och vår bebis INTE föds på den beräknade dagen.
Jag tänker då iallafall knipa igen den dagen!





Kommentarer
Postat av: Kikki

Han kommer komma den 22 för att ni säger att ni inte vill just då, ser hur det gick för Lukas vi önskade att han inte skulle komma på julafton och hade det gått som det skullat hade han kommit då :)

2011-06-21 @ 20:47:24
Postat av: Anna

Jag håller med kikki, den kommer den 22, synd att jag redan har gissat :) Annars hade jag gissat på den 22. Men har ni härmat med allt annat så kan ni väl härma med detta också :)

2011-06-21 @ 20:57:59
URL: http://pysselanna.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Haha... va lustigt !!

Vi får hoppas att er bebbe får en egen födelsedag och slipper dela med arvid - på så vis får ni ju även fler anledningar att fira och äta godsaker ;)



Ja, vi får helt enkelt göra ett nytt försök att fixa frisör. Idag har jag dock frissat lite själv - 1 cm på luggen. Det får duga så länge, och har jag tur kommer carro hit under semestern och kan hjälpa mig :)

2011-06-22 @ 21:41:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mimmi - 35 dagar till BF!

haha ojsan :D 19:e november ska det såklart stå ^^

tur att någon är uppmärksam.

2011-06-23 @ 14:43:41
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0