v.38 ( 37+1 )

93,6% avklarat
18 dagar kvar
v.38





Vikten ligger nu på ca + 9,5kg, vilket ändå känns ganska okey.
Jag va helt säker på att jag skulle se ut som en flodhäst under större delen av graviditeten, men det måste jag erkänna att det tycker jag inte att jag gjort ändå.
Än så länge tror jag även att jag sluppit en massa vätska i kroppen, vilket även det är skönt.

Nu jobbar jag bara måndag-tisdag,, sen är det färdigjobbat för mig och jag går hem.
Känns väldigt skumt! Men väldigt skönt!


Jag vill inget hellre än att ha bebis här oss oss nu, men ändå känns det lite "skrämmande" att tänka på att den faktiskt kan komma när som hellst nu.


Men nu har du en säng och du har ett skötbord.
Garderoben är tvättad och vagnen kommer på onsdag.
Bara bb-väskan kvar, sen är vi helt redo
Och du är välkommen precis när du vill!




Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin "pojk"-mage!!! :) Hoppas det snart är dax nu när ni är färdiga med allt, kram

2011-07-03 @ 10:19:30
URL: http://Lokesfamilj.blogspot.com
Postat av: Mimmi - 26 dagar till BF!

Louis kommer till Sverige den 10:e augusti :)

2011-07-03 @ 14:06:08
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0