Bakning del 2

Tanken va att jag skulle möta Patrik efetr jobbet och vi skulle promenera hem, men som vanligt kom latgubben i han fram och han avbokade.
Det betyder ju att jag har ytterligare lite tid att fördriva, så då slängde jag i hop en liten sockerkaka också.


Nu Har jag snart frysen full med kakor, så nu behöver jag bara en bebis som kan locka till sig lite besök, så jag har någon att bjuda på.
( annars är risken att de två "tjockisarna" här hemma trycker i sig dem också )



Förövrigt kan jag berätta att ytterligare en i föräldrargruppen fick barn på BF-dagen.
Det betyder att jag nu vet 3st bara denna månaden som fått punktliga bebisar.
Självklart va ju inte vi en utav dem.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0