Min mobil bojkottar min bästis

Jag fick ju som sagt en ny mobil av älskling i augusti.
En Sony ericsson x10 mini.
Till en början älskade jag den, och tyckte att den va ursöt.
Men med tiden började den bråka lite. Det blev väldigt jobbigt att skicka sms, för den skrev precis som den ville.
Och nu den senaste veckan har i princip inga av Majsans sms kommit fram.
Tills idag, då det helt plötsligt plingade oavbrutet och ca 15 sms från henne kom på en och samma gång.
Någon annan som har samma telefon och upplevt samma sak eller liknande?

Kommentarer
Postat av: Catrin

Inte kul när telefonerna börjar klydda!

Hur e de med magen? Har den blivit nåt stor än? Eller det syns inte än? Kram

2011-01-17 @ 13:50:12
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0