Söndag

Vi hade planerat att vi idag ( jag och Patrik ) skulle gå en runda i stan, kanske shoppa något, och avsluta dagen med att gå på bio.

Men som vanligt när vi ( jag ) planerar något, går det i kras.
Jag har nämligen en viss sambo som tyckte att det va viktigare att gå ut och dricka sig apfull igår, vilket betyder att han mest troligen kommer ligga och sova hela dagen.

Men, jag tänker inte låta det förstöra min planer helt och hållet.
Så jag klädde på mig och  promenerade in till stan i det fina vädret.

Där köpte jag först en försenad födelsedagspresent till kära syster ( som jag av förståeliga själ inte kan visa här )
Sen unnade jag mig själv lite tröstshopping:


2st tröjor och en gigantisk BH.

Efter det bjöd jag mig på lunch.
Innan jag åter promenerade hem igen.

Nu funderar jag på om jag ska slå till och boka mig en bioplats också.
Jag har aldrig gått på bio själv, men någon gång måste ju vara den första.
Därmed har jag uträttat det jag planerat att göra idag.
Fast med en person mindre.............




Uppdatering 15.07
Det tog inte lång tid efter att jag kommit hem igen förrän en fjäskade sambo frågade om vi skulle gå på bio ikväll.
Så nu är faktiskt 2 platser bokade.
Och som "straff" valde jag självklart en tjejfilm.

Kommentarer
Postat av: Kikki

Blev nyfiken!!

Ibland går det inte alltid som man tänkt sig!!

2011-02-20 @ 15:19:12
Postat av: Fröken M

Tack !! haha... jag har faktiskt ingen åldersnojja alls, men det är ett internskämt aatt säga att man fyller 23 bland mina vänner ;) hoppasallt ät bra med diG ! kram

2011-02-20 @ 17:04:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: floosan

Helt rätt, han får inte komma undan för lätt ;)

2011-02-21 @ 10:08:28
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Fröken M

Jag har faaktiskt varit på bio själv flera gånger när jag jobbade som resande säljare och hade tråkigt på kvällarna. Det var faktiskt inte så farligt alls :) men det var ju skönt att du fick sällskap ändå !

2011-02-21 @ 11:04:37
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mimmi - med en liten kiwi i magen!

Jag har känt sparkar vid två tillfällen, båda två var på sidan! :) Min moderkaka sitter också i framvägg! :) Ja, men min vanliga otur så kommer den ingen bebis förrän vecka 42! hehe

2011-02-21 @ 12:28:07
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Mimmi - med en liten kiwi i magen!

Nej det ska du absolut inte bli, jag har bara känt det av ren tur :)

De flesta brukar inte känna någonting förrän 20-25!



Klart du får :) Det är helt enkelt bara för att jag vill.

Jag är ju själv med graviditeten (pappan bor i england) så hon är ett bra stöd :)

2011-02-21 @ 19:15:42
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0